Reklam
filmlerinde oynayan komedyen Cem Yılmaz'ın Türk Telekom'a katkısından
memnun olan firma yetkilileri sanatçıyla mevcut sözleşmeyi uzatma
kararı aldılar.
Şebnem ÖZUZCAN'ın haberiTürk Telekom'dan 2007-2008 reklam kampanyası için 4 milyon YTL alan Cem
Yılmaz çeşitli firmalardan ajanslar aracılığıyla gelen yeni reklam anlaşması
tekliflerini bekletiyordu. Türk Telekom'dan gelen talep üzerine şirket ile
yeniden masaya oturan ünlü komedyen 2009 yılı için önerilen 6 milyon YTL'lik
teklifi kabul etti.
FİRMALARI MEMNUN ETTİ
Böylece sanatçı 10 milyon YTL ile kendisine ait olan bir reklam
kampanyasından en çok ücret alma rekorunu da kırmış oldu. Cem Yılmaz bugüne
kadar altı firmanın reklam kampanyasında yer aldı. Ünlü komedyen, reklamlar için
yüksek ücretler alırkan markalara da ciddi katkıda bulundu.
TARKAN'I SOLLADI Cem Yılmaz, Opet firmasının
reklam kampanyasından 2.7 milyon dolar almıştı. Aynı firma için daha önce kamera
karşısına geçen
Tarkan ise 1 milyon dolar almıştı. Yılmaz, Türk Telekom ile ilk
anlaşma imzaladığı gün reklam kampanyalarıyla ilgili prensibini şöyle
açıklamıştı: “Hiçbir zaman reklamın soğuk yüzü olmak tarzım olmadı. Kuru
sloganlarla işimiz yok. Elimden geldiğince markaya zarar vermeden, tüketicinin
yanında olmaya çalışıyorum."
Bugün
http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=317403